poniedziałek, 11 kwietnia 2011

Stroik wielkanocny i kurka z sianka

Jeden telefon od koleżanki- z prośbą-
"Tolka, a może byś zrobiła stroik na konkurs wielkanocny????"
I jak myślicie? mogłabym koleżankę zawieźć?
Pewnie, że nie...to było moment jak wpadł do mej łepetyny pomysł, jak mój stroik miałby wyglądać....
 Jednak trochę się przeraziłam jak dowiedziałam się, że ma być na bazie zbóż lub rzeżuchy:(
I  znów ...błysk w oku i ...."pewnie- zrobię,... tylko Wioluś, reklamacji nie przyjmuję:-):-)"
krótka rozmowa telefoniczna, a wczoraj odebranie przez koleżankę tego co wymyśliłam
Tadam...

miał być jak najbardziej naturalny?- myślę , że jest..
miał być ze zbożem?- a po co ja suszę co roku każde zielsko co mi wpada w ręce?- teraz się przydało i jest...
pomysłowe?- no...z tym bym polemizowała...
estetyczny- hm..no jest:)
a wkład pracy- to już sami ocenią...

Koleżanka wczoraj odebrała i były i achy i ochy...
tylko ciekawe czy komisji się spodoba:-)

Trzymajcie kciuki- w piątek będę wiedziała dopiero

A dziś...tak sobie dumałam i wydumałam kurkę....
cała z siana- też przekażę ją koleżance, niech swoje stoisko przystroi:-) A co:-)!!!

siedzi na koszyku, co to po raz pierwszy Wiola wyplotła- zdolna z niej kobietka , szybko załapała zwijanie rurek:-)
To teraz już kończę...
Kreatywnego tygodnia życzę:-)
Buziolki wielkie
FiolQak



17 komentarzy:

  1. gniazdko z ptaszynami i jajkami cudeńko... normalnie rewelacja... sama chciałabym takie cudo mieć... chociaż teraz jak jestem sama...

    OdpowiedzUsuń
  2. Przesliczny stroik stworzylas:))a kura z siana super:)))
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana żeby moja główka tak szybko przetwarzała myśli w czyny to byłoby fajnie. Twój wielkanocny koszyk jest rewelacyjny i jestem pewna, że jak komisja dobrze widzi to wybierze właśnie Twoja pracę. Ja już daję Tobie pierwszą nagrodę!!!!!!Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialna Mamcik jesteś, wiesz o tym nie? :D
    I będę zawsze darmowym fotografem,tak nielicznie wspominanym i chwalonym :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Twoja kreatywność, pomysłowość i zapał mnie wprost zadziwiają :))). Każdy post to cuda! Stroik jest śliczny, a kura - rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  6. Witaj Siostrzyczko po długiej nieobecności:-)Wiem że brakuje Ci czasu na wszystko, ale dajesz radę:-) Stroik jest wspaniały i na pewno I nagroda murowana:-)Kura też niczego sobie :-) Trochę czasu spędziłem na wsi ale takiej kury nie spotkałem :-)
    Kura jest jedyna i niepowtarzalna :-):-):-)

    OdpowiedzUsuń
  7. o matko padam na twarz przed toba jakie piekne cudo.stroik wymiata.a kura no coz kura za przeproszeniem zarabiasta hahaha. pozdrawiam trzymam kciuki

    OdpowiedzUsuń
  8. I przed stroikiem ale tak samo przed kwoczką ''czapki z głów''.Przepraszam oczywiście że przed autorem tych arcydzieł najpierw.Gratuluję i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Och, przepiękne dwa dzieła! Ty to masz wizje i pracowite rączki!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ależ ten stroik piękny!!! Czym Ty nas jeszcze zaskoczysz?? Tyle pomysłów i co jeden to cudniejszy!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Niesamowite, że sama zrobiłaś tak fantastyczną kurkę. Jest piękna! Duży buziak dla Ciebie za to cudo.

    OdpowiedzUsuń
  12. Stroik prześliczny!
    A kurka rewelacyjna:-)
    Pozdrowienia ślę.

    OdpowiedzUsuń
  13. Fiolqo jesteś stroikową mistrzynią - jak dla mnie zwyciężczynią to pewne! Cudo!

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow nie mogę wyjść z zachwytu jaki piękny ten stroik :)
    Cudo !!!
    Daj znać jak będzie po konkursie
    Aż zachciało mi się takiej ozdoby na stól wielkanocny
    Masz WIELKIIIIII talent
    Świetna praca:) A kurka też słodka

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny stroik !!! przyłaczam się do ochów i achów :)) kurka też urocza :)

    OdpowiedzUsuń
  16. O mateczko, tak tu siedzę i gapie się w ten monitor i napatrzeć się nie mogę w to cudeńko.
    Ty się Kobieto z powołaniem minęłaś.

    OdpowiedzUsuń
  17. gratuluję Pani jestem pod ogromnym wrażeniem po prostu CUDA

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...