piątek, 9 października 2009

Była sobie żabka mała......- torba nr 2

Co wskoczyła do mnie na łapki ,a z nich na torbę


Jako ,że jestem szczęśliwą matką bliźniaczek, nie mogłam pozostawić na później uszycie drugiej torby. Jakby to wyglądało- że faworyzuję, że zapomniałam!?. Nigdy się nie zdarzyło bym coś kupiła tylko dla jednej, a co dopiero zrobiła od siebie:-)
Powstało więc....trochę spontanicznie, a trochę z zamierzeniem by była podobna:-)

Tak pomyślałam naszyję serduszka....

zrezygnowałam....dodałam tasiemko- gumeczkę i teraz są ozdobą i "łapaczką zamka"



Teraz  zadowolone są wszystkie kobietki w domu- heheh córki i ja.
 

mam tylko nadzieję , że nie zanudzam Was moimi" wypocinami krawieckimi".Obiecuję , że następny post będzie zupełnie inny...

14 komentarzy:

  1. Sliczne są te torby, a córy widać, że zadowolone!!! Taka mama to skarb:o)

    OdpowiedzUsuń
  2. super torby, wpisuję się jako chętna na Twojego 'trzeciego bliźniaka ' ;-)))))

    OdpowiedzUsuń
  3. twoje córki to szczęściary , że maja tak uzdolniona mame :d Torebki z hafcikiem pieknie Ci wyszły :d

    OdpowiedzUsuń
  4. Wsztskie jesteście szczęściarami :)
    Torby sa cudne i widać że obie panny sa zadowolone :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajne te torby, masz talent, mnie na razie opuściły chęci do wyszywania... pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Torby ekstra, a najważniejsze,że córki zadowolone.

    OdpowiedzUsuń
  7. Super wyszły te torby ;) a szczęście w oczach dzieci to największa radość ;)
    Anna
    http://ameise.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Zarąbiste torby !!!
    Naucz mnie tak szyć !!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. torby są superowe, a pomysł z serduszkami bardzo trafiony :)

    OdpowiedzUsuń
  10. torby i szycie wychodzą super a i córki widać zadowolone pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. bosko wyglądają pannice z tymi torbami... ale ładnym dziewczynom we i ze wszystkim ładnie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Są SUPER!!Uśmiechy dziewczyn mówią same za siebie.Wszyłaś zamek???

    OdpowiedzUsuń
  13. Torby superowe!!! Ja uwielbiam wszelkie szyciowe dziełka, więc szyj i szyj a ja na pewno będę podziwiać!!! Zreszta nie tylko te szyciowe dzieła, od dawna jestes Mistrzynia w papierowej wiklinie, tworzysz cuda! No i krzyzykowe dzieła tez takie sliczne!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Torby są fantastyczne, a buzie dziewcząt uśmiechnięte i szczęśliwe. Wcale im się nie dziwie, maja taka fantastyczną i zdolna mamę.

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...