wtorek, 20 października 2009

takie tam narzekanie... i wyróżnienia od- do:-)

Nie mam weny do pisania... ta pogoda...moja noga...wszystko mnie nastraja mało optymistycznie.
Na wizycie pani doktor stwierdziła, że owszem na rehabilitacje mam nadal chodzić, jednak nadziei nie mam mieć na znaczną poprawę. Z tego względu ,ze był znaczny uraz uda z ogromnym krwiakiem i po takim czymś mięsień się zdeformował i stworzył inną tkankę- jakby włóknistą, która przy chodzeniu siąga nerwy z pozostałej części nogi. Słowa pani dr- "radzę się już pogodzić z deformacją i bólem"- niestety. Wysłała mnie jeszcze na kontrolę do chirurga - aby on mógł mi coś więcej powiedzieć i ocenić. Tak tez jutro  pędzę do G-dza na wizytę w poradni chirurgicznej:-((
Ale i tak sie uśmiecham - bo szkoda życia na marudzenie:-)

Poprawiał mi się humorek jak weszłam na blog i odczytałam w komentarzach, że przydzielilyście mi znów wyróżnienia
DZIĘKUJĘ PRZEŚLICZNIE
AgnieszceMDSabince oraz   Boniusi  za wyróżnienie mnie:-)



Według zasad powinnam wyróżnić kilka blogów , jednak tym razem tego nie zrobię. WSZYSTKIE blogi , które są w moich zakładkach wyróżniam i każdej z Was przydzielam te wyróżnienia:-)


Wiem , że Boniusia już otrzymała ode mnie rzeczy, które przygotowałam na wymiankę, ale pokarzę je dopiero jutro...zapraszam

5 komentarzy:

  1. Dzięki kochana... tak tak dostałam i bardzo dziękuję są cudowne i sprawiły mi ogromną radość... mam nadzieje, że moja dzisiaj dotrze do Ciebie ;-) Buziaków sto ;* ps. i mam nadzieje, że noga przestanie boleć... może ta pogoda też ma na nią wpływ...

    OdpowiedzUsuń
  2. No nie wiem co powiedzieć...jak Ci dodać otuchy...trzeba zawsze mieć nadzieję,może więcej czasu potrzeba,przecież tak długo się wszystko goiło to może teraz też trochę musi upłynąć,aby przestało boleć.Szukaj jednak ciągle jakiejś szansy.Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Tamarko wiem co czujesz, ja przy moich plecach też usłyszałam, że do bólu mam się przyzwyczaić ..., mam nadzieję, że dzisiaj usłyszałaś lepsze nowiny u lekarza :).

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana trzymaj się, napewno będzie dobrze (o: wkońcu nie ma ostatniego zdania , być może jutro będą lepsze nowiny!!
    Ściskam

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam nadzieję,że czas zatrze ślady po urazie i będzie mniej bolec, a tkanka powoli się zregeneruje. Trzymam za Ciebie kciuki.

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...