poniedziałek, 5 października 2009

Zaprzyjaźniam się z maszyną do szycia

 Stawiam małe kroczki, a właściwie raczkuję zaprzyjaźniając się z maszyną do szycia. Niewiele umiem , ale jak na moje łapki, troszkę poszyłam w weekend.
 Nie powiem , że było łatwo, bo nie było, moje możliwości"szyciowe"są znikome , ale są wielkie chęci  .
I tak też powstało to oto co poniżej przedstawiam


Użyłam do niej sztruksu w kolorze zielonyma w środek dałam pomarańczową podszewkę. Hafcik jest naszyty metodą p. Małgosi na "zakładkę" dużej przedniej kieszeni .
Może najgorzej nie wyszło co?Od córci dostałam cudnego buziaka i wielki uśmiech:-)aż piszcząc chwaliła się koleżankom;-)Teraz muszę coś stworzyć dla drugiej córci;-)- pomysłów mnóstwo i nie umiem się zdecydować. Podejrzewam ,że będzie to tez torba;-)


I kilka pozowanych zdjęć z malutką Dagą- kolejnym zbłąkanym kotkiem , którego od 2 tygodni mamy. Poprzedniego, którego przedstawiałam niestety nie można odnaleźć , podejrzewamy , że ta mała przylepka po prostu się komuś spodobała- szkoda, bo kochana była.


A Daga to mała indywidualistka i mruczuś niesamowity.

Teraz już zmykam na kolejne spotkanie "kobietek robótkujących"
Pa, pa i dziekuję, ze do mnie zaglądacie:-)

16 komentarzy:

  1. Ekstra torba!! To zdjęcie z Dagą w torbie - rozkoszne!! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę, że macie dwie Dagi. Jedną na torbie, a drugą plątającą się między nami

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja właśnie o takim kocie marzę! Kolorystycznie :P

    http://anek73.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. uszyłaś Tamarko super torbę :), a nowy kotek jest fajniutki podobny do jednego co kiedyś znałam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Torba piękna, a Daga rewelacyjna uwelbiam koty w takie plamki :)
    Ameise
    http://ameise.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Wiesz co? To może się będziemy razem wspierać przy tych próbach maszynowych?
    Ja znowu po latach... przemilczę ilu ;-), ponownie oswajam się z maszyną :-D
    Uszłaś świetną torbę!
    A kicia... Cóż ja mogę powiedzieć?? Jest śliczna i kochana! A ja jestem zaprzysiężoną kociarą od zawsze!

    OdpowiedzUsuń
  7. jestem zauroczona porażona cudem, które zobaczyłam... napatrzeć się wręcz niemoge... kituś...mrauuuu

    OdpowiedzUsuń
  8. Torba jest śliczna :) Nie dziwię się, że córka piszczała :D Ja początkiem września cały czas myślałam o takiej tobie, ale w końcu zrezygnowałam :/ Ale jak teraz zobaczyłam tą to spróbuję znowu :D Tylko chyba nie mam takiego materiału :p Ale znajdę coś :D A kiciuś ma cudne te oczęta :D Pozdrowionka :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Torba jest poprostu cudna :) a kociak bardzo uroczy, uwielbiam takie łatkowe zwierzaki :)a jakie cudne oczy posiada to kocie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Każda przyjaźń jest owocna,a Twoja przyjaźń z maszyną zwłaszcza :)))torba świetna,oj ciężko szyje się sztruks,dobrze,że nasze maszyny(coś mi się wydaje,że mamy takie same-kiedyś pokazywałaś)regulację nacisku stopki.Kociak milutki i jak posłusznie siedzi w nowej torbie,a ja kota na rękach nie miałam już chyba z 8 lat,za to psy nie schodzą mi z ...kolan.

    OdpowiedzUsuń
  11. Oj kochana zdolna z Ciebie kobieta, no patrz nawet na maszynie potrafisz (o:
    Super uszyłaś , nie widać , zebyś raczkowała (o: Ten kot na torbie jest cudowny !!!

    Kot cudo, wyglada jak kot mojej siostry (o:
    Pozdrawiam i ściskam

    OdpowiedzUsuń
  12. To się nazywa kreatywność, gratuluję :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. torba r e w e l a c j a! Zwyczajnie i po prostu! Dziki zachwyt mnie ogarnął.... i jeszcze coś o czym pisać nie będę! O jej, o jej , o jej!
    Śliczniusie wszystko i torba, i jej kolor, i zamieszczony przefantastyczny kociak haftowany zgrabnie, i żywe kocisko maleńkie. Nie pozwólcie jej (kici) sobie odebrać! A pomarańczowa podszewka to już bomba! I suwaczek wszywałaś?
    Jestem zaniemówiona z podziwu! Niski pokłon składam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Torba śliczna!!! A kotek jeszcze piękniejszy! Bardzo mi przypominą moją Kicię ;) Też jest wielką indywidualistką :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Torba cudna!!! A ten kotek... no bomba!!! Te wielkie niebieskie oczy... tylko sie zakochać!!! Extra wykonanie!!!
    A zywy kotek taki słodki łaciatek kolorowy tez jest słodziutki, wyściskaj go ode mnie:-)))

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna torba, wiadomo do przenoszenia czego, a raczej kogo służy ;)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...