czwartek, 19 listopada 2009

Małe hafciki

Powstały mniej lub bardziej ładne hafciki na karteczki świąteczne

Na razie aż, albo tylko 7 sztuk

I tak może po kolei, w zbliżeniu wyglądają oto tak:-):

1. świąteczne serduszko


2. listki

3.gwiazdorek

4. świeczka

5.reniferek

6. gwiazdka

7. choineczka

i jeszcze wszystkie razem dla porównania


Już mam pomysł jakie z nich zrobię karteczki, ciekawe tylko czy mi się uda:-)
Jutro idę wysłać paczuszkę wymiankową- w końcu.
Chociaż jedna sprawa będzie zakończona;-)
Jeszcze zostanie mi tylko wysłać na HSP, HP,"podaj dalej". Dobrze , że już troszkę mam przygotowane-ufff

7 komentarzy:

  1. Wszystkie hafciki takie fajniutkie,będą z nich śliczne kartki,ja już wszystkie paczki wysłałam,jeszcze kilka hafów świątecznych zamówionych przez moje dzieci i mogę zakończyć świąteczną tematykę.

    OdpowiedzUsuń
  2. super te hafxiki są :) kartki na pewno beda śliczne

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne hafciki,kartki będą wspaniałe.Zapraszam do mnie po wyróżnienie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne hafciki takie małe cudeńka.
    Pozdrawiam i podziwiam cierpliwość.

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne hafciki, ciekawe jakie zrobisz z nich karteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja też sie już nie mogę doczekać Twoich karteczek. Na pewno będą rewelacyjne

    OdpowiedzUsuń
  7. Tamara hafciki są śliczne, będą cudne karteczki :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...