wtorek, 29 grudnia 2009

Codzienność poświąteczna:-)xxx, zabawa,my family;-)

Święta bardzo szybko minęły w cudownej atmosferze z rodzinką. Tak jak co roku zbyt szybko upłynęły....szkoda- ale będą za rok- hihi
U nas we wigilię było zupełnie "czarno" i stosunkowo ciepło przez całe święta, natomiast wczoraj przez cały dzień sypał śnieżek i znów bieluśno się zrobiło. Może to i dziwne, ale ja lubię śnieg:-)
Mój kochaniutki mąż wyciągnął mnie nawet znad dłubania "rączek"- mam ich teraz tyle;(xxx pomiędzy odwiedzinami u rodziny a odwiedzinami gości u nas)


Chyba je zachowam dla siebie- a Michałkowi zrobię bardziej kolorową metryczkę;-)


A więc ciągnąc dalej- małżonek zabrał mnie na długi i "szybki " spacer. Fajnie było.....dziewczyny pstrykały zdjęcia a my mogliśmy rozmawiać....wygłupiać się....po prostu pobyć .....

 

Wczoraj też przesłałam ostatnią zaległą dla mnie sprawę;-)(miałam czas do końca roku- więc myślę , że się wyrobiłam)
a co się znalazło w paczuszkach;-)

serducha


wianuszki


woreczki z aplikacjami

zakładki

i wszystko razem

Teraz zainteresowane osoby , które oczekują ode mnie przesyłeczki niech wyglądają listonosza;-)
Czekam na reakcję ;-)
DZIĘKUJĘ TEŻ DZIEWCZYNOM ZA KARTECZKI!!!!
cudowne są i i to że o mnie pamiętacie cieszy moje serducho- DZIĘKUJĘ
Nerulce, Blasiuk, Sabince, Uleńce,Gazyni,Katce


każda jest inna , każda niepowtarzalna- CUDOWNE!! zrobione przez zdolne łapki



6 komentarzy:

  1. No widzisz,a mojego męża to ja bym musiała wyciągać na spacer i to z marnym skutkiem zapewne:(.Prezenciki naszykowałaś wspaniałe.Udanego zakończenia roku życzę i hucznej zabawy sylwestrowej!!

    OdpowiedzUsuń
  2. rączki są śliczne :). Uwielbiam takie śniegowe spacerki u nas niestety póki co jest jego brak :(. Przygotowałaś świetne prezenty wymiankowe :).

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana jesteś kobieto!
    Dzisiaj dostałam paczuszkę i z każdą wyciągniętą z paczki rzeczą miałam coraz większy uśmiech na twarzy :-)
    Dziękuję ślicznie!!!
    Moc całusów :-*

    Wpis na blogu dodam wolną chwilą.

    Przy okazji składam najlepsze życzenia na Nowy Rok i niezapomnianej imprezy Sylwestrowej!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne prezenty :)

    Wszystkiego najlepszego na nadchodzący 2010 rok, dla Pani i całej rodzinki :)

    Pozdrawiam cieplutko, Justyna (Maleństwo)

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj Tamarko, dostałem od Ciebie paczuszkkę,same wspaniałe rzeczy tam sie znalazły :) Dziekuje Ci ślicznie i życzę Szczęśliwego Nowego Roku i baaaaardzooooo dużo pomysłów na nowe prace

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne upominki przygotowałaś :) Fajnie , że tak miło i rodzinnie spędziliście te święta .

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...