niedziela, 12 grudnia 2010

Mój pomysł na serduszko z mchu i szyszek:-)

Tak jak obiecałam, a właściwie napisałam , że jeśli się nie znudziłyście u mnie sysuniami....przedstawię  mój tudorialek na to jak zrobić serce z mchu i szyszek.
Może dla niektórych ten pomysł wydawać się będzie durny...ale...ich sprawa;-(

przygotujcie sobie
kartonik(albo jak ja furnir)
klej wikol, klej na gorąco
nożyczki, mech i szyszki
 następnie wytnijcie serducho w kartoniku
posmarujcie je wikolem i naklejcie mech:-)
tak to wygląda;-)

następnie przyklejajcie szyszki, uważając naturalnie na paluchy, klej jest gorący i ja niechcący mam 2 paluszki poparzone:-)
po całej krawędzi, mocno je dogniatając i jak najbliżej siebie układając
tak wygląda baza serducha:-)mojego.

Teraz to już wasza inwencja twórcza jak je ozdobić.
Ja nałożyłam najpierw sobie patyczki
potem je nakleiłam - dociskajcie! i dodałam koraliczki kolorku red:-)

strona spodnia nie jest zbyt imponująca, ale w końcu moje serducho będzie zawieszone , no nie:-)?
tak wygląda już na ścianie:-)Można również jako ozdoba na drzwi wejściowe powiesić, ale nie radzę na takie zewnętrzne, bo karton się może rozwalić od śniegu lub deszczu

 Szybko się robiło więc i u mnie kilka powstało

z szyszkami modrzewia:-)
z kokardką:-)

w podobny sposób można zrobić też gwiazdkę:-)
i co Wy na to:-)?
Może być?
Ściskam wszystkich mnie odwiedzjących
FiolQak


17 komentarzy:

  1. Bardzo ładna i pomysłowa dekoracja:-)
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  2. piekne serduszko i fajny kursik :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No pewnie, że może - super ozdoby!

    OdpowiedzUsuń
  4. No świetne po prostu!
    A skąd bierzesz mech? To prawdziwy?

    OdpowiedzUsuń
  5. Super kursik!
    Tylko czas, czasu na wszystko mi brak...
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczności!
    Pozdrawiam

    PS. Czekam na odpowiedź :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna dekoracja. A jak musi pachnieć ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo pomysłowe i wygląda super!!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ślicznie...ślicznie :)
    Inspiruję się ostatnio Twoimi ozdobami są boskie i nawet proste:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Widzę, że u Ciebie ostatnio sporo natury w dekoracjach. Bardzo mi się to podoba. Twoje serduszko jest prześliczne. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  11. Tamciu zazdroszczę Ci tych łupów natury, bo skąd tu u mnie wziąć mech ??? Szyszek nie brak, ale cóż zostaje mi podziwiać, bo Twoje dekoracje są fantastyczne i niebanalne.

    OdpowiedzUsuń
  12. Rewelacyjny pomysł!! Gratuluję pomysłu!! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Masz wspaniałe pomysły i ja chętnie je odgapiam, wszystko bym chciała zrobić tylko czasem łapki drewniane. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  14. Super pomysł i bardzo ładne serduszka. Kurs - rewelacyjny!!!!
    Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  15. ty To masz laseczka pomysły,świetne te serduszka i gwiazdki z mchu, u mnie do lasu niestety daleko ,żeby nazbierać,ale moze na przyszły rok,co ja pisze,napewno na przyszły rok,wybiore sie do najbliższego lasu i pozbieram peeeełno i pościągam z Ciebie:):):
    dziękuję bardzo za opisanie ,bo pomysł miałaś super:)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...