niedziela, 30 września 2012

Kwiaty z miechunki w wazonie z papierowej wikliny

Witajcie kochani:)
już nie raz dostałam oper.... za to że tak mało pokazuję na blogu co u mnie się dzieje:)
Dziś naprawiam swoją nieobecność tutaj i pokażę co powstało wczoraj i dziś.

To ,że mam w swoim niewielkim ogródku miechunkę pokazywałam już kiedyś i jak wykorzystałam pokazywałam np: tutaj (klik)
Wczoraj sprzątając ów ogródek zebrałam miechunkę do wysuszenia.

Jednak pomysł mi się nasunął co też można z niej zrobić...
wystarczy porozcinać i wywinąć powstałe płatki
 Pomyślałam sobie "będą kwiatki jak znalazł do świątecznych stroików"

Jeśli się Wam podobają to moja uwaga jest jedna- należy je robić szybko po zerwaniu, żeby nie doszło już do wysuszenia, bo będą się źle wywijać, a potem kruszyć.

Jak już kilkanascie miałam wywiniętych, to nie byłabym sobą gdybym czegoś nie wymodziła:):)

wystarczy klej na gorąco, jakieś patyki lub jak u mnie wierzbowe gałązki i nakleić kwiatki:)

Wstawiłam je do świeżo wyplecionego wazoniku.
Powstał on splotem takim jakim się robi wianki lub choinki. Bazą jest pojemnik po pewnym alkoholu.
 Pomalowałam bejcą i lekko maznęłam lakierem .
w środek włożyłam florystyczną gąbkę i wbiłam kijki


  Kwiatki przykleiłam klejem na gorąco
 Czy kogoś zainspiruję?
Mnie już chodzą po głowie wianuszki z miechunką.
Jutro nie omieszkam takowych zrobić, co Wy na to?
Buziaki
FiolQak

15 komentarzy:

  1. Super pomysł,szkoda że nie mam miechunki na ogródku, bo bym z niego skorzystała,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten ci owoc widziałm na tortach i był do zjedzenia , ..Dekoracja sliczna,...

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam miechunki!

    http://anek73.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale ciekawy pomysł :) Szkoda tylko, że nie mam takich kwiatków...

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne i pomysłowe :) Miechunki zawsze kojarzą mi się z taką prawdziwą "Złotą Jesienią" :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za Twoje odwiedzinki...super pomysł z tymi kwiatkami...znam miechunkę, ale nie od strony kwiatkowej...zawsze kojarzyła mi się z wersją do suszenia...Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. świetnie to wygląda! Chyba posadzę tą miechunkę w ogródku ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetna jesienna dekoracja. Hmmm... szkoda ze ja takich w ogrodku nie mam :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny pomysł.Piękne żywe kolory- śliczne. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Swietny pomysl!!
    Ja posialam tyle miechunki,myslalam ze beda miala duzo ,a tu nici,nic nie zakwitlo:((buu!
    Ale widze ze Tobie pieknie obrodzila :-)
    Serdecznosci sle :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetnie pomyślane :) dekoracja wyszła super!!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Witaj.
    I ja przepadam za miechunkami i miechunkowymi dekoracjami.
    A z Ciebie jak zwykle "pomysłowy Dobromir";-)
    Buziaki i udanego tygodnia.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale cudnie to wygląda łał, już zazdroszczę takich skarbów ogrodowych :)))

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...