wtorek, 27 września 2016

Koszyki z motywem serduszkowym








Mam kolezankę, która uwielbia wszystko co jest z sercami.
Ja też lubię takie motywy.

 To był traf,wymysł , jak wpadłam na takie rozwiązanie , pomalowania serducha na koszyku.

Organizery, bo tak nazwałam te koszyki od razu nabrały innego uroku :)

 A przy okazji powstały jeszcze inne ,ale już z naklejonymi drewnianymi serduszkami.


Może was zainspirują moje koszyki-organizery


Mnie się spodobały
 znajomym też, bo od razu znalazły właścicieli :)





A które Wam najbardziej przypadły do gustu ?

Pozdrawiam 
FiolQak-Tamara

8 komentarzy:

  1. Wszystkie super, ale z serduszkiem od razu wpadły mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tu nie ma co wybierać oba są piękne.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Oczywiście od razu zwracają uwagę te serduszkowe organizery. Są jak zwykle dopieszczone i dopracowane. Jak ja ci zazdroszczę tych umiejętności w wyplataniu prostych form, u mnie widać od razu wszelkie niedoróbki i niedociągnięcia. Mistrzyni :-)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...