wtorek, 27 września 2016

Koszyki z motywem serduszkowym








Mam kolezankę, która uwielbia wszystko co jest z sercami.
Ja też lubię takie motywy.

 To był traf,wymysł , jak wpadłam na takie rozwiązanie , pomalowania serducha na koszyku.

Organizery, bo tak nazwałam te koszyki od razu nabrały innego uroku :)

 A przy okazji powstały jeszcze inne ,ale już z naklejonymi drewnianymi serduszkami.


Może was zainspirują moje koszyki-organizery


Mnie się spodobały
 znajomym też, bo od razu znalazły właścicieli :)





A które Wam najbardziej przypadły do gustu ?

Pozdrawiam 
FiolQak-Tamara

8 komentarzy:

  1. Wszystkie super, ale z serduszkiem od razu wpadły mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie,mnie też się podobają

      Usuń
  2. Tu nie ma co wybierać oba są piękne.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Oczywiście od razu zwracają uwagę te serduszkowe organizery. Są jak zwykle dopieszczone i dopracowane. Jak ja ci zazdroszczę tych umiejętności w wyplataniu prostych form, u mnie widać od razu wszelkie niedoróbki i niedociągnięcia. Mistrzyni :-)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...