poniedziałek, 14 grudnia 2009

Jestem zachwycona;-)paczuszką z HSP3

Awizo w skrzynce- oj nie spodziewam się niczego oprócz jednej paczuszki.....pomyślałam:-)
no i zgadłam!!!!HSP 3 od SIGGA7
Pięknie zapakowana....


Niestety ciekawość mnie za bardzo zżerała i czym prędzej ją otworzyłam...a  tam....
cały woreczek , co ja mówię -WÓR prezentów...



mnóstwo "przydasi"- bielusieńka kanwa, 6 rodzajów wstążeczek, złoty sznureczek,
mulinka cieniowana Anchor, w przepięknym brązie i ecru- koronki!!


Guziczki koraliki, aplikacje...

Słodycze!moje ulubioneptasie mleczko(zresztą po zrobieniu zdjęcia już spałaszowane prze córki- hihi)


Dech zaparło mi z wrażenia jak to zobaczyłam

moja własna świątezcna zawieszka z inicjałami- cudeńko!!, słodkie maleństwo


i zawieszka igielniczek z motywem świątecznych misiaków- piękności. Na pewno żadna igła do nie ujrzy;-)-toż to by była prawie profanacja:-)

a zakładeczka....wow superaśna!!!- zresztą to za mało by tak określić


Woreczek przecudnej urody w moim ulubionym brązowym kolorze(skąd ta Kaśka to wszystko wiedziała:-)?
Wykonanie- wyższa szkoła szycia


i karteczki :

świąteczna oraz z najbliższym miastem Kaśki
ZA WSZYSTKO PIĘKNIE DZIĘKUJĘ- takich cudowności to nigdy bym się nie spodziewała!!!
BUZIAKI Kasiu:-)
Jak ja uwielbiam takie wymianki:-)
Z tego miejsca chcę podziękować SIGGA7- Kaśce za jej serducho i zdolne łapki:-)
i organizatorkom za wspaniałe emocje i moc uśmiechu na mojej buzi:-);-):-)

3 komentarze:

  1. Ojejku ale cuda dostałaś!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie jest dostawać prezenty!

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się, że paczuszka przypadła Ci do gustu i sprawiła choć odrobinę radości :-)
    A jeśli chodzi o wyższą szkołę szycia, to ja bym tego tak nie nazwała ;-) Wymęczył mnie ten woreczek niesamowicie (też stawiam dopiero pierwsze kroki w szyciu).

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...