piątek, 11 grudnia 2009

Wianki do powieszenia:-)

Przygotujcie się na nudny post:-)
Będzie dużo zdjęć....same wianuszki.
Tym razem takie co mozna powiesić np na drzwiach, tudziez w okno.
Starczy gadania...zaczynamy;-)


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 Nie zanudziłam?
Każdy jest inny...każdy ma inne moje tchnienie...
Taka wena mnie naszła....następnym razem pokażę Wam jakie jeszcze zrobiłam do położenia na świątecznym stole. Może to i dziwne, ale uważam , że mają w sobie takie wianki coś...sama nie wiem, ale podoba mi się taka ozdoba świąteczna- hihi

I jeszcze pochwalę się przesyłeczką od Jeniulki- z zabawy "podaj dalej"

JOASIU- BARZDO BARDZO ci dziękuję!!!!PRZYGOTOWAŁAŚ CUDEŃKA- A TE ANIOŁKI są zachwycające:-)PIĘKNIE DZIĘKUJĘ ZA WSZYSTKO:-)

8 komentarzy:

  1. Wspaniałe wianuszki...każdy inny i niepowtarzalny !!!
    Moim faworytem jest ten z szyszkami i orzechami.Cudo:)
    Kiedy Ty kobietko znajdujesz czas ,żeby je produkować???:)

    OdpowiedzUsuń
  2. kiedy?a nocki to od czego są? - hihi
    Dziękuję;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się że spodobały się upominki. A wianuszki jak zwykle cudowne.

    OdpowiedzUsuń
  4. Tamarko Twoje wianuszki są przecudnej urody, śliczne, dostałaś też super podarunek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. oj jakie śliczne te Twoje wianki świąteczne.... Ale masz zdolne paluszki....

    OdpowiedzUsuń
  6. Czerwono - złoty podbił moje serce!!!!
    wszystkie super

    OdpowiedzUsuń
  7. Pomysłów to Ty masz widzę pełną głowę do stworzenia takich ślicznych wianuszków,i WIELKIE serduszko:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Wianuszki są piękne ale ten zielony naj....

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...