środa, 27 stycznia 2010

Metryczka dla Michałka

Została ukończona


oraz oprawiona


powyżej zdjęcie z lampą , a poniżej bez lampy. Niestety jak przychodzę po pracy do domciu, to już nie mam co liczyć na naturalne oświetlenie



mam nadzieję , że się spodoba właścicielowi:-)

Dziękuję za wyróżnienie Kamino70

szczególnie , że otzrymałam je od takiej wspaniałej, wyjątkowo uzdolnionej kobitki, jaką jest Monisia:-)
zaglądnijcie na jej blog, a zachwycicie się niejednym jej dziełem
Buziaki Monisiu:-)*

6 komentarzy:

  1. metryczka jest prześliczna, na pewno się spodoba :), fajna kluseczka musiała być z Michałka hihi

    OdpowiedzUsuń
  2. metryczka śliczna, ramka również :-) jak Ty pięknie wyszywasz literki!! muszę przyjść na lekcje :-) pozdrawiam, miłego dzionka

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna metryczka. Gdzie kupiłaś tą ramkę i ile kosztowała. ? Bardzo mi sie podoba
    http://wwwewkaka19.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Ewciu- ramke kupiłam rok temu w sklepiku po 2,50. Żałowałam wtedy, że tylko wzięlam 3 szt:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczna ta metryczka :) I prezencik od Uli również. Obie macie zdolne łapki :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...