czwartek, 14 kwietnia 2011

Mała armia wielkanocnych zającków:-)

w mojej słynnej już garażowej "pracowni" ostatnio dzieje się dużo:-)
a to za sprawą pewnej osóbki, co to kilka moich wyplatanek zamówiła...no i pokazała swoim znajomym, a to się rozszerzyło...hip hip hurra- podobają się, a ja dziumdziam i wyplatam:-)


robię też kule...chyba również się podobają;-)

Taka mała armia:-)
A radość przy ich wykonywaniu- bezcenna:-)
Ale jak tu nie robić takich rzeczy jak dostaje się od męża takie prezenty?;)
Wszystko się przydaje, a moje półki w "pracowni" znów się zapełniają

Dziś też muszę się pochwalić jakiego pięknego kurczaczka dostałam o psiapsiółki
Jest słodki:-)
zdolniacha z tej mojej Madzi:-)
Miłego końca tygodnia
FiolQak

16 komentarzy:

  1. Ty zawsze Tamarko masz pełne ręce roboty,a to za sprawą tego,że zdolna z Ciebie osóbka.Stworzyć taką armię to się chwali:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana Siostrzyczko:-) Koszyczki są słodkie, zawsze Ci powtarzałem, że drzemie w Tobie talent artysty:-)Armia szaraków zdobędzie świat, zobaczysz, wierzę w Twe zdolności manualne:-)Jesteś kreatywna i potrafisz zadziwić świat:-)Kule z mchu i armia Szaraków robią wrażenie:-)-):-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja się nie dziwię, że się podobają!
    A taki mąz - to skarb najprawdziwszy :-))

    OdpowiedzUsuń
  4. O rety,jakie śliczności i jakie ilości.Cuda!Masz talent dziewczyno.Pozdrawiam dorotanes.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczności Kochana tworzysz. Zajączki przeurocze - widać, że Wielkanoc tuż, tuż.. A u mnie...:( 0 przygotowań do tych świąt:( kompletny brak czasu ..

    A taki Mężuś jak Twój to prawdziwy SKARB :)

    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  6. armia.oj jaka piekna armia. zadroszcze tych krolikow mi marnie idzie wyplatanie

    OdpowiedzUsuń
  7. Witaj Pracusiu;-)
    Armia nad wyraz udana;-)
    Ale to chyba jest bardzo pracochłonne?
    Wspaniały taki mąż, który wie, co sprawi największą radość.
    Pozdrawiam bardzo serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Cuda powstaja w Twojej pracowni ,prezent od męża fantastyczny ! :))
    Kurczaczek swietny z tymi oczami :))

    OdpowiedzUsuń
  9. No no jaką pracę wykonałaś, tyle tego :)
    Ale prezenty od męża świetne, i kurczak również:)

    OdpowiedzUsuń
  10. ale naprodukowałas sliczności! Kule z mchu sa fantastyczne!!!, Króliczki z koszyczkami rewelacyjne!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczne rzeczy wychodzą spod Twoich rąk!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Króliki są naprawdę świetne! I te kule z mchu... Produkcja pełną parą, no no no!

    OdpowiedzUsuń
  13. Czy ty masz armię krasnoludków do pomocy???

    OdpowiedzUsuń
  14. Ach te zajce, po prostu rewelacja.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ależ piękne rzeczy robisz!

    OdpowiedzUsuń
  16. Koszyczki są zarąbiste, tak jak i kule, masz ogromny talent.

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...