piątek, 30 września 2011

Kwiatki z cudnej urody materiału....

Jestem strasznie, ale to strasznie mocno zajęta.....
Człowiek, co to ma łeb zabity pomysłami w głowie- ma problem. A dlaczego? ano dlatego, że ciągle nie ma czasu.
I tak też jest ze mną.
Już nie mogę się doczekać jak będzie zima a ja opatulona kocykiem, na swoim foteliku będę krzyżykować to co mam w planach....

Ale na razie nie mam o czym marzyć.....
Jak nie praca w ogródku, to układanie drewna na zimę, albo poprostu odwiedziny znajomych....oj dzieje się dzieje:)

ale dziś chcę Wam pokazać cudnej urody kawałek materiału, który mama mi kiedyś podarowała wiedząc, że coś z niego wyczaruję:)

tak też powstał kwiatek...






który w myślach już od dawna za mną "chodził"

jak go zrobić, pewnie już każda z Was wie, więc nie będę zanudzać.

podoba mi się przeogromnie...na razie służy jako dyndałek na belce w moim kąciku...ale w przyszłości będzie wykorzystany do czegoś innego.
ze skrawków, które zostały po wycięciu koła zrobiłam małe kwiatuszki
dodałam odrobinę tiulu , koraliki.....
posłużą mi do ozdobienia koszyków, które mam również w planie zrobić.
 pozdrawiam milusińsko:)
FiolQak

12 komentarzy:

  1. Poduszeczka jest świetna. Wygląda jak haftowana.

    OdpowiedzUsuń
  2. Prace super.a na brak czasu narzekam i ja!Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Rzeczywiście cudnej urody materiał;-)
    A i wyrób z niego świetny.
    Serdeczności ślę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudny materiał, ja myślałam, że to haft. A Ty to potrafisz z drobiazgu wyczarować arcydzieło.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie wykorzystałaś ten śliczny materiał:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kwiatek prezentuje się cudnie. Materiał jakby idealny dla niego :).

    Małe kwiatuszki też super :).

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna. Ja też czekam na moment kiedy nareszcie usiądę, odetchnę, obok filiżanka gorącej czekolady, wieczór... ja i hafciki :)pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie wykorzystany piękny materiał!

    OdpowiedzUsuń
  9. Mama miała rację, że coś ładnego wyczarujesz :)) Nie pomyliła się :))

    Pozdrawiam

    Ada

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczności!!!
    Masz rację, że człowiek z mnóstwem pomysłów nigdy się nie nudzi. Mam podobnie. 100 pomysłów na minutę tylko czasu trochę mało:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Talent na maxa ;) A ja się cieszę jak mi jakiś ludzik wyjdzie na papierze hehe ;)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...