środa, 9 listopada 2011

Motyw świąteczny i świetne zdjęcia córek:)

Nie powiem, że nie myślę o zabawie , którą chcę dla Was przygotować:)
od dziś zaczynamy:)
Pośród wszystkich, którzy pozostawią komentarze pod postami rozlosuję niespodziankę.
Im więcej skomentowanych postów z motywami, pomysłami na święta- tym większe szanse będą na niespodziankę- osoba, którą wylosuję po miesiącu, wybierze sobie sama co mam przygotować dla niej:)
A będę sukcesywnie przedstawiała moje i innych pomysły np na prezenty, albo na ozdoby bożonarodzeniowe
to co? wchodzicie w to?
Jak tak to wiecie co robić:)

Dziś pierwszy motyw, który wymyśliła Penelopis,a  ja wyszyłam i mam nadzieję, że nie będzie w ramce, tylko dam go na pudełko świąteczne...






Zdjęcia nie są fajne, bo lampa nadal nie działa,a ja idę do pracy jak ciemno i wracam jak juz tez ciemno, węc utrudnione zadanie mam ze zrobieniem fajnych zdjęć.
Zreszta osobą, która robi je według mnie znakomicie jest u nas Donia

Przeważnie za modelkę służy jej siora- Weronisia vel Baśka
Ale wdzięcznym też modelem jest Feluś:)
Natomiast niedzielne zdjęcia z lasu- gdzie ja dzielnie zbierałam szyszki, prezentują się następująco:)





Na tym dziś koniec:)
Zapraszam do zabawy
FiolQak

21 komentarzy:

  1. Śliczny wzorek na pewno ładnie bedzie wyglądał na pudłku:) zdjęcie prześliczne

    OdpowiedzUsuń
  2. Gwiazdeczka bardzo ładna a sesja zdjęciowa w lesie zrobiła na mnie wrażenie.

    OdpowiedzUsuń
  3. no to i ja zostawiam komentarz :) chcę takie cudeńko :):):) a zdjęcia są boskie,przekaż córce że m ogromny talent, a modelka też wychodzi super :)

    OdpowiedzUsuń
  4. oj tak zdjęcia są wyborne... ma dziewczyna talent ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. No ja wiem że z takiego udanego hafciku Ty możesz wyczarować piękne pudełeczko ;)Jesienna sesja zdjęciowa zachwycająca1 :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sliczna gwiazdeczka:) A sesja zdjeciowa...normalnie szczeka mi opadla, rewelacyjna:))
    Masz zdolne corki:) Jedna profesjonalny fotograf,druga profesjonalna modelka:))
    Pozdrawiam cieplutko Asia

    OdpowiedzUsuń
  7. Gwiazdka śliczna razem ze świecidełkami.
    A ile modeli?I córka ,bardzo fotogeniczna, i kot i ptak.Sesja w lesie jest rewelacyjna.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Uroczy hafcik aż zapachniało świętami ;)
    Sesja fotograficzna też udana :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo świąteczny hafcik - ładnie bedzie wyglądał na pudełku
    Świetna sesja zdjęciowa

    OdpowiedzUsuń
  10. Zdolne dziewczę, to o tej która wyszyła wzorek, to o tej która pozowała, to o tej która robiła zdjęcia;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo ładny hafcik, taki delikatny...

    OdpowiedzUsuń
  12. Witaj.
    Zapisuję się i ja do udziału w zabawie.
    Motyw świąteczny z pewnością ślicznie się zaprezentuje na pudełku.
    No i gratuluje utalentowanej córci;-)
    Buziaki i udanego długiego weekendu.

    OdpowiedzUsuń
  13. Wzorek ciekawy, rzeczywiście na pudełeczku efektownie będzie błyszczeć. Zdjęcia no no .....:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kapitalne zdjęcia. Bardzo artystyczne i niesamowicie mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  15. Utalentowane masz córki,ale to chyba po mamusi.Zdolna i pracowita kobietka z Ciebie.Gwiazdka śliczna,Felek też.I ja muszę wybrać się do lasu po szyszki.Pozdrawiam dorotanes

    OdpowiedzUsuń
  16. hafcik super... nie wiem który odcień czerwonego jest prawdziwy, ale na tych pierwszych zdjęciach, gdzie kanwa jest bordowa wygląda rewelacyjnie... w sam raz na kartkę świąteczną, woreczek albo pudełko na prezent :) A zdjęcia też super... fotograf pierwsza klasa :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Super wzór:)
    Zdjęcia są świetne:)

    OdpowiedzUsuń
  18. jak zwykle zadziwiasz pięknem haftu i cierpliwością do ich wykonania :)
    ale zdjęcia są wspaniałe i trochę straszne jak dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  19. Tak Tak Tak! :) Zgłaszam się! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale śliczny rudy kocurek ;-)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...