piątek, 2 grudnia 2011

Motyw świąteczny-czerwony rożek na cukieraski:)- moja zabawa vol X

Heloł:)
pojawiam się znów...by zaproponować Wam kolejny motyw....

Tym razem jest  to coś zamiast skarpetki świątecznej
rożek na cukieraski

świetny pomysł dla dzieciaczków na mikołaja, ale też można zawiesić na choince:)


Zrobiłam go z kartonu , na który nakleiłam świąteczny papier pakunkowy, dodałam wstążeczkę, koronkę i  biały pomponik- przykleiłam wszystko wikolem
Każdy z nas może taki zrobić:)
Jednkaże jak jesteście chętni by wybrać w mojej zabawie sobie właśnie rożek-komentujcie:)
Zabawa jeszcze trwa....
 
FiolQak

14 komentarzy:

  1. Oczywiście,że jestem chętna na Twoje śliczne rożki ;-) Jakby mogło mnie zabraknąć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Słodkie.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pozwolę sobie odgapić pomysł i pokażę koleżankom na Uniwersytecie trzeciego Wieku.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pomył tak prosty a tak efektowny, że .. że słów brak:) Po prostu super!

    OdpowiedzUsuń
  5. ...ja najbardziej lubię szklaki owocowe w takich rożkach pięknie by się prezentowały i jeszcze lepiej smakowały.

    OdpowiedzUsuń
  6. Swietny pomysl,prosty i bardzo fajnie wyglada:)a te reniferki sa urocze:))
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczne rożki ! a zawartość... cukieraski powiadasz?

    OdpowiedzUsuń
  8. ale odlot! normalnie się w nich zakochałam! super to wygląda

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczne wszystko nie moge sie napatrzeć, cały czas wracam do twojego bloga i patrze czy czegoś nowego nie wyczarowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ależ uroczo te rożki wyglądają ,zastanawia mnie tylko jedno..: skąd w Twojej głowie tyle świetnych pomysłów ? :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Tamarko ten powyższy komentarz to mój (tak to jest jak korzystam czasami z Roksany laptopa,bo na moim staruszku nadal widzę Twoje posty malutkimi literkami pisane )http://ulaihaft.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny pomysł z tymi rożkami.Wyglądają zachęcająco...

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie miałam parę dni czasu na bloga, i ile nowości u Ciebie:)
    Fajny pomysł na te rożki, fajny byłby z nich kalendarz adwentowy

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...