wtorek, 22 maja 2012

Pamiątka- księga oraz aniołek wyhaftowany na komunię św.

tak jak wspominałam....
moja duma
dla mojego kochanego chrześniaka- książka - pamiątka
oczywiście wyszyłam też aniołka- aby miał od ciotki coś nad łóżeczkiem:)
a teraz kilka zdjęć
dla potomności z przyjęcia Maciusia:)
ciotka musiała go wyściskać, bo jak nie lubić tak sympatycznego chłopaczka:)

z Mężusiem też musiała być fotka:)
z mamą Maciusia- moją serdeczną przyjaciółką:)
oraz wspaniała trójca:) czyli moje córki i Maciuś:)

 To dzisiaj na tyle....
następny post będzie z propozycjami jakie wykonałam na Dzień Matki
Buziaczki dla wszystkich
FiolQak

6 komentarzy:

  1. Księga jest niesamowicie piękna i oryginalna! Poczucie dumy jak najbardziej wskazane:) Aniołek też śliczny. I fotki cudne!!! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniołek mnie urzekł. Piękny jest!
    Pozdrawiam
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale ten Maciuś ma szczęście:-) - taaaakaaa Matka Chrzestna!!:-)


    ... żebyś nie mówiła, że nie komentuję:-)...
    buziaki - pamiętaj! - rób zapasy:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna księga, podziwiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. frania :)ta frania....23 maja 2012 20:06

    No kochana co tu pisać jak same cudeńka nam pokazujesz :)pikne te rzeczy robisz więc znowu napiszę że masz niesłychany talent mamusiu :)a co to za żółty kurczaczek był z tobą na komunii :)te twoje dziewczynki cudo normalnie jak mamuśka w rzeczy samej.aż jestem ciekawa tych twoich propozycji na dzień mamuśki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Księga piękna,a obrazek z aniołkiem śliczny.Zdolniacha z Ciebie,piękne prezenty robisz.Z niecierpliwością czekam na kolejne cuda.Pozdrawiam dorotanes

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...