piątek, 22 lutego 2013

Torciki okolicznościowe z cukierkami i batonikami.

hej, heeej...puk puk, jest tam ktoś kto mnie jeszcze "podczytuje"?
Kochani dziś do pokazania mam coś słodkiego....kolorowego i wyjątkowego:)
Torciki, które zrobiłam z batoników, cukierków i kwiatków z krepiny...


W trzech różnych wersjach kolorystycznych


Kilka drobnostek takich jak : koraliki, listki, ratan dodają uroku torcikom


Całość jest rozbieralna i można spokojnie skonsumować słodkości:)


Mogą być świetnym prezentem na zbliżający się dzień kobiet:):):) lub zamiast kwiatka na różne okoliczności:):)
ściskam Was bardzo, bardzo mocno. Mam nadzieję, że jednak ktoś tu jeszcze zagląda

FiolQak

16 komentarzy:

  1. Zagląda, zagląda:)
    Świetny torcik i świetny pomysł na prezent.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem zachwycona !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale cudo!!! Rewelacja,,brak slow po prostu!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja zaglądam bardzo często z wielką ciekawością. Dzisiejsze słodkości są super, jak na to wpadłaś. Mniam!
    Buziaki
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne są, świetne te kwiaty z cukierkowymi środkami.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja również jestem częstym gościem :)
    Torciki rewelacja!
    Sama przymierzałam się do zrobienia takowych :P Ja pomysł wyszperałam na stronach rosyjskich rękodzielników.

    OdpowiedzUsuń
  7. Do Ciebie zaglądać to sama przyjemność,czasem przeszkadza tylko brak czasu:)Smakowite te dekoracje,świetny pomysł:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też chętnie do Ciebie zaglądam, choć nie zawsze komentuję:) Wszystkie Twoje prace są wspaniałe i bardzo inspirujące:)
    Torciki to totalna rewelacja- na pewno wykorzystam pomysł:]

    OdpowiedzUsuń
  9. Kochana ja do Ciebie często zaglądam, uwielbiam Twoje prace..dobrze wiesz:)) Sa świetne. Torcik Piekny jest i jaki pomysłowy:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajnie wyglądają te słodkie torty. Zajrzyj do mnie ja też robię słodkie torciki w trochę innej formie.
    Pozdrawiam!
    http://handmadebyjoanna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Tylko sięgnąć po nóż))))
    Piękne!

    OdpowiedzUsuń
  12. Zaglądam i podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny post. Miła atmosfera na twoim blogu. Podoba mi się tutaj.
    Zapraszam do odwiedzenia mojego bloga. Nowe zdjęcia.
    Jeśli spodobają Ci się moje zdjęcie polub mnie na fan page: https://www.facebook.com/pages/In-another-light/413836138693856
    Będę Ci ogromnie wdzięczna.

    Życzę miłego dnia. Pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. kolejny świetny pomysł Toleńko...tak trzymaj i zaskocz nas znowu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Witaj.
    Zaglądam nieśmiało, bo nie wiem, czym znów mnie oczarujesz :) Kobieto, jesteś skarbnica pomysłów !! A Twe zdolne rączki tworzą piękne rzeczy, piękne!!
    Podziwiam Cię i z miłą chęcią odwiedzam Twój blog. Odnoszę od dawna wrażenie, że jesteś bardzo pozytywną osobą, dobrą i ciepłą i roztaczającą to wewnętrzne dobro wkoło siebie...takie mam o Tobie mniemanie ;) i lubię tutaj zaglądać...

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow! słodkie, piękne, jestem oczarowana.

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...