środa, 14 października 2009

Hurtowo- papierowa wiklina

Zrobione na zamówienie


w kolorze białym z pomarańczowymi dodatkami

Mają posłyżyć jako doniczki
Ciekawa jestem czy "klientka" będzie zadowolona?

Na polu xxx dzieje się głównie w sprawach wymiankowych. Niestety nie mogę jeszcze pokazać co robię i co juz mam, ale przyjdzie na to pora.

Koniecznie przeczytajcie post na blogu u Neruli!! Takich spraw nie można zostawiać płazem!!
Obrzydzenie bierze na samą myśl o takich ludziach

Do komentarzy
Bardzo, bardzo dziękuję Wam za nie
Boniusia; Ameise;Magda K;Elziutka ; AgnieszkaMD; Fagusia- ślicznie dziękuję:-)aż mam rumieńce Madziorek- świetny pomysł na Wielkanoc-pewnie skorzystam, dziękuję Ci
Marimala- Twój pomysł jest rewelacyjny i może jak znajdę czas skorzystam i podobnie zrobię, dziękuję

Obsesja Kasiulka;Eda-1- Wy wiecie za co Wam dziękuję!!
Ulkaaz- hihi ja tez na szydełku nie umiem , ale pomysł fajny masz- jak zwykle

3 komentarze:

  1. Koszyczki jak zwykle piekne i ładnie ozdobione. Klientka na pewno będzie zachwycona, nie może byc inaczej!

    Co do postu Neruli to po prostu az słów brak! Juz dawno zauwazyłam ze NK schodzi na psy, ale nie wiedziałam że aż tak bardzo! Jeszcze troche i będa tam same fikcyjne konta ludzi chorych... Cieszę się, że juz dawno usunełam swoje konto...

    Pozdrawiam serdecznie:-)))

    OdpowiedzUsuń
  2. ;-) cała przyjemność po mojej stronie ;-))))

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczny komplecik :) i na pewno się spodoba :).

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...