poniedziałek, 23 listopada 2009

Skończone karteczki

Notoryczny brak czasu....ciągle w głowie kotłują mi się pomysły, już zapisuję je sobie na karteczce(pamięć ulotna jest- hihi)czas goni niemiłosiernie, ciągle staram się nadrabiać to co muszę i zająć się przyjemnościami.
Tak też zrobiłam!Powstały karteczki z hafcików, które wcześniej pokazałam;-)


 Miałam taką możliwość dostania odpadów okleinki różnego gatunku drewna.
Kolega zrobił mi w niektórych otworki i mogłam  hafciki umieścić właśnie w nich. A inne nakleiłam .
Myślę , że prezentują się całkiem znośnie i mogę Wam je pokazać;-)



A jeszcze bardziej się będę cieszyć jak je wyślę i obdarowane będą zadowolone:-)

Dziś już też  mam oprócz małego szczegółu(który schnie) spakowaną paczuszkę na HSP:-)
Z tego również się cieszę- kolejna sprawa będzie załatwiona


12 komentarzy:

  1. śliczne są te karteczki!!! ja też chcę jedną..:-) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. o jakie piękne! A jakie pomysłowe z tą okleina! Świetna idea!

    OdpowiedzUsuń
  3. super pomysł z tą okleiną ;) śliczne i niepowtarzalne ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne karteczki.Pomysł z okleina bardzo fajny.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny pomysł z okleiną. Widzę że użyłaś też brokata, a ja sobie też ostatnio kupiłam. Są idealne do dekoracji

    OdpowiedzUsuń
  6. miałaś Tamarko super pomysł z tymi okleinami, kartki wyglądają rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne kartki Tamarko.Bardzo oryginalnei niepowtarzalne są.Piękne.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawie wymyśliłaś z tą okleiną.Fajnie jest zrobić takie kartki,każda inna ,niepowtarzalna,a jeszcze fajniej dostać i pomyśleć że za miesiąc już karteczki będą wysłane!

    OdpowiedzUsuń
  9. Kertaczki cudowne! A ja zapraszam po odbiró wyróżnienia. Pozdarwiam
    olenkaja.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Tamara Twoje kartki są niezwykłe i takie inne, a przez to wspaniałe. Każda śliczna , każda urocza...:)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...