sobota, 15 maja 2010

Oprawiona pamiątka i metryczka:-)

W dzień pochmurny, w dzień deszczowy....
taki mi do mej łepetyny przyszedł pomysł nowy...
by tak może choć na ostatnią chwilkę ...
oprawić pamiątkę i metryczkę??
z samego rana się za to ochoczo zabrałam
i jak oprawiłam to aż zbaraniałam:-)

sama przed sobą się dziś nieskromnie pochwalę..
 co te me ręce wcale chyba nie zrobiły pamiątek niedbale;-)

Dla Alicji....
Dla Antosi
mam z siebie samej niezłe zadowolenie

bo choć w tygodniu "robótkowo" czasem się polenię...
tak w weekend staram się nadrabiać zaległości

Pozdrawiam Was i przesyłam duzio fluidów miłości:-)
Bo choć dziś mnie się tak porymowało to w łepetynie nowych pomysłów znów mam nie mało;-)
tak więc idę dziś tworzyć do garażu
gdzie ma ostoja i świat kurażu:-)
będę więc kleić i wyplatać
by następnym razem jak do mnie zaglądniecie mieli co poczytać

Buziaków tysiące , gorących jak na niebie słońce:-)
Choć u mnie się ono już długo ukrywa
a ja chodzę przez to ledwo żywa.:-):-)

18 komentarzy:

  1. Bardzo fajnie rymowany wpis. Cudownie oprawiłaś obie pamiątki, tak delikatnie

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie wyszły te pamiątki.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. No proszę, nie dość, że cuda robisz to jeszcze rymujesz... :-)
    pozdrawiam z deszczowego Krakowa

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne hafciki - metryczka urocza :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tamara - to talent wielki, o tym chyba każdy wie,
    zawsze, kiedy tu zaglądam, wszystko cieszy oczy me:-)\
    hi,hi, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. W tą deszczową niedzielę miło poczytać taki rymowany wpis. Pamiątki obie śliczne. Pozdrawiam słonecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna pamiątka komunii oraz cudowna metryczka.Zapraszam Tamarko do zabawy 10-te zdjęcie.Całuski przesyłam!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj, pięknie pamiątki zrobiłaś, jak najbardziej możesz być z siebie zadowolona:) Bardzo podoba mi się dodatek koronki w oprawie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne metryczki i "UROCZE "RYMOWANKI:))

    OdpowiedzUsuń
  10. No wspaniały poemacik o wspaniałych prezentach!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Hihi ale sobie porymowałaś :). A wszystko oprawiłaś cudnie :).

    OdpowiedzUsuń
  12. Tamarko i poezja nie jest Ci obca. Pięknie oprawiłaś obydwa hafciki. Cudnie !!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Witaj Tamarko,widzę że tu się nic nie zmieniło,nadal pięknie haftujesz,a nawet jeszcze ładniej niż jak byłem ostatni raz.Śliczne te Twoje hafciki.
    Pozdrawiam
    Seba

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne są oba hafty:) A oprawione wyglądają prześlicznie:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne pamiątki
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie :

    http://try-life.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
  16. JSTEŚ PRAWDZIWĄ kKOBIETĄ-ORKIESTRĄ
    RYMUJESZ, SLICZNIE HAFTUJESZ...

    PODZIWIAM WSZYSTKO :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Extra metryczka. Podoba mi się, jak ją oprawiłaś.
    Pzdr
    Michalina

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...