wtorek, 14 września 2010

kto tu rządzi??;-)

Pomysł na prezencik dla Kacperka zrodził się w mej łepetynie dosyć szybko....

Gorzej było z wyłuskaniem czasu by go wyszyć....

na sobotę miał być gotowy...a ja w piątek w nocy jeszcze dłubałam krzyżyki(w sobotę rano do pracy:-()

o Matko ...a jeszcze trzeba było wymyśleć jak to oprawić, albo na co naszyć...albo ....

albo dwa bambusowe kijeczki i wstążka....i powstaje makietka do zwieszenia np. na drzwiach:-)

zadowolona poszłam spać i o dziwo nie zaspałam do pracy....hehehehe

W sobotę pojechaliśmy popołudniu do Gdyni i wraz z z innym skromnym prezencikiem Kacperek dostał te oto wypocinki"ciotki"
jak myślicie? podobało się 6-cio latkowi?:-)

Pozdrawiam 
FiolQak

9 komentarzy:

  1. no myślę że tak :) zwłaszcza że jest napis że mały rządzi :) A tak na marginesie to gdzie ty mieszkasz?? gdzieś na Pomorzu?? bo ja aktualnie jestem w Jastarni do końca tygodnia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja wspaniała Siostrzyczko, o niezwykle sprawnych rączkach, stworzyłaś kolejne rękodzieło, które spodobało się Kacperkowi, wiem, bo przypadkiem poznałem tego niesfornego 6 – ścio latka. Ostrzeżenie już zostało wywieszone, a rodzice tego malca drżą o swoją pozycję w domu :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oczywiście, że się podobało. Fantastycznie wykorzystałaś ten hafcik, a pomysł z tymi bambusowymi kijkami to strzał w dziesiątkę!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. oj myślę że się podobało. a na pewno spodobało się mi i pozwolisz że stworzę coś podobnego dla mojej 5-cio latki. tylko muszę jakąś czarownicę albo małpę znaleźć;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny pomysł. Kacperek ma super ciocię ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Witaj Tamarko,dawno się nie odzywałem,ale śledzę cały czas Twój blog i nadal nie mogę się nadziwić tymi pięknymi pracami,chciałbym mieć takie zdolne łapki jak Ty :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super prezent. Na 100% się podobał :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna makatka! Na pewno się spodobała :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Myślę, że Kacperek był bardzo zadowolony :).

    super pomysł na prezent :).

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...