wtorek, 13 września 2016

Kosz na pranie




 Zrobiłam kosz-kolos
 
Wymiary : wysokość 80 cm  , szerokość 50 cm, długość 35 cm.


 Najpierw musiałam nakręcić sobie rurek- tym razem z twardych kolorowych gazet.

potem - żmudne i czasochłonne wyplatanie.
Dodałam paski okleiny, by ładnie się prezentowało i miał jakiś "wzór" kosz

 Powyżej w stanie surowym.
Jest bardzo stabilny i cięzki :)
Następnie pomalowałam na biało.
Dorobiłam dekielek, a raczej dekiel przy takich gabarytach.
 Dorobiłam uchwyt, wyścieliłam w środku materiałem i naszyłam-gumkę ozdobną.





Pracy było dużo, a efekt sami oceńcie.

 








5 komentarzy:

  1. Pięknie wyszedł, gratuluję cierpliwości. Iwona J.

    OdpowiedzUsuń
  2. No to się naplotłaś. Efekt końcowe wielkie WOW! Pomysł z paskami okleiny super. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojej ile to wyplatania- podziwiam, bo kosz jest wspaniały efekt niesamowity :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niezwykły! Wspaniała praca :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękny jest ten kosz. Przyglądam się mu już kolejny raz.
    Z kreatywnością jest tak fajnie, że każdy następny projekt wywołuje kolejne pomysły i to jest piękne w tworzeniu. Podziwiam i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...