wtorek, 1 listopada 2011

Wianki,bukiety...na groby bliskich

Dzisiaj..szczególny dzień...
Każdy z nas ma kogoś na cmentarzu..każdy z nas odwiedza ich na miejscu wiecznego spoczynku...
Ja jak co roku dla moich bliskich i dla bliskich swoich znajomych zrobiłam ozdoby na groby....







 zdjęć jest bardzo dużo- dziękuję przy okazji Dominisi za nie- ja sama bym nie obfociła bo nie miałam czasu-  bukiety szły jak świeże bułeczki.
Jak chcecie więcej zobaczyć zapraszam na moją stronkę w picassa- TUTAJ 
 Pozdrawiam
FiolQak

7 komentarzy:

  1. Piękne ozdoby, jestem pełna podziwu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne pomysłowe brak słów.Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. same śliczności,ale ten pierwszy wianuszek urzekł mnie najbardziej:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne wiązanki, mi szczególnie podoba się druga :).

    OdpowiedzUsuń
  5. Same śliczności wyrabiasz Kochana Siostrzyczko:-)Witam Cię po chwilowej absencji:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. ładne i ciekawe

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...