niedziela, 17 czerwca 2012

Enej, Majestic w moim miasteczku oraz znów coś na ślub:)

Hmmmm, uwielbiam poranną niedzielną kawkę...
Ten spokój...czas wolny....błogo...
No i posta mogę skrobnąć;)

W zeszły weekend były u nas koncerty:) No nie omieszkałyśmy się tam nie pokazac i nie zabawić się z dziewczynami:) Szkoda tylko, że małżonek miał daleki kurs i nie mógł być z nami...

Najpierw bawiliśmy się przy muzyce zespołu MAJESTIC- ten sam co występował w "Must be the music"
przygotowywali nas swoimi rytmami do następnego występu.....
tym razem zaśpiewali....roztańczyli nas...
ENEJ
Tego zespołu to nikt pewnie nie musi przedstawiać, w końcu cała Polska zna" heloł, heloł" hahaha
wokalista świetnie śpiewał, ale moja uwagę przykuł zajefajnie poruszający się"puzonista":):)
Miał chłopaczek charyzmę:):)
deszcz lał praktycznie cały koncert...ale to ludności nie przeszkadzało i dopisali jak nigdy dotąd w moim małym miasteczku:)
a tu skaczące moje córeczki;)


a ja w tygodniu miałam duuuużo pracy.....
kilkadziesiąt aniołków- podziękowań...
wszystkie juz zapakowane trafiły do....zobaczcie czy nie miłej pary, która niebawem będzie ślubować:)

to tyle na dziś:) idę przygotować moim laseczkom sniadanko- odsypiają wczorajszy bal gimnazjalny- następnym razem pokażę co im przygotowałam i kilka zdjęć samych moich cudownych laseczek tańcujących poloneza pokażę:)
Miłej niedzieli serduszka:)
pa 
FiolQak

5 komentarzy:

  1. Piękne rzeczy Kochana zrobiłaś :) Bardzo pracowity czas dla Ciebie jak widać :)
    Ale Enej chyba wynagrodził cały trud! Ja cały czas sprawdzam kiedy wlecą w nasze rejony, poki co się nie zanosi :) Ale cierpliwie za nimi poczekam :) Są zarąbiści !
    Póki co musi starczyć kaseta w aucie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super!
    Ja zawsze po takich wyjściach, koncertach czuję sią tak fajnie zrelaksowana i wypoczęta :)

    Pozdrawiam i miłej niedzieli :)

    Ada

    OdpowiedzUsuń
  3. hej super aniołki a powiedz mi gdzie ty kupujesz biały gisp bo u mnie nie ma już nie wiem gdzie pytać pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślubny sezon niech żyje :))))

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne aniołki, fajny gest dla przybyłych gości:)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...