poniedziałek, 12 listopada 2012

Mój ukochany kąt i czapeczki świąteczne:)

Z tego co widać po moim blogu , powstaje jakiś zastój?? ależ NIE, nic z tego:):)
W mojej malutkim- hucznie nazywanej"pracownią" - pomieszczeniu- coś się dzieje.
Nawet powiem, że sporo się dzieje:):)
Ostatnio zauważyłam, że zależnie od mojego nastroju, zabieram się za różne prace
- wyplatam z papierowej wiklinki
- wypalam wypalarką
- haftuję xxx
- maluję drewienka i gałązki
- kleję , a nawet szyję:):)
Powstaje naprawdę kilka fajnych rzeczy już w tematyce świątecznej, ale i nie tylko:):)
 do zrobienia tych czapeczek zainspirowała mnie Ania- dziękuję:):)
Moje prace nie umywają się do jej pomysłowości, niestety, ale fajnie jak ktoś ma podobna pasję:):)nie?
taka czapeczka posłużyć może jako ozdoba np w oknie:)
Już widzę jak fajnie w jakimś domku będzie rozweselać domowników:)

Myślę, że pomysł jest na tyle fajny, że niejedna jeszcze powstanie.
Mnie bardziej podoba się ta z czubkiem skierowanym w dół.
A Wam?
a to mój bałaganik:):)
jak ja tam uwielbiam spędzać czas!!!!
Moja twierdza, mój azyl, mój malutki kąt

wiem, jest tego trochę- ale uwierzcie mi- WSZYSTKO jest potrzebne:):)
do następnego kochani:)

FiolQak

18 komentarzy:

  1. Świetny pomysł, bardzo mi się podobają Twoje czapeczki

    OdpowiedzUsuń
  2. czapeczki świetne :) mi nabardziej się podoba ta zakrzywiona :)

    OdpowiedzUsuń
  3. super te czapki :) i nie dziwię ci się,że lubisz tam przebywać,w końcu robisz tam to co kochasz!!!! i tak trzymaj!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne choinki :) ale Ci zazdroszczę tych rurek w kartonie aaaaaaaaaaaa

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj Kochana Siostrzyczko:-)Miało być bardziej kreatywnie, będzie ciężko aczkolwiek spróbuję się bardzo postarać i wytężyć moje szare komórki(których zbyt wiele nie zostało) oraz inne dostępne środki i postaram się opisać moje odczucia patrząc na te Twoje rękodzieła. Oczywiście można by się tutaj rozpisywać a nawet pisać całe elaboraty, mój mały móżdżek niestety nie jest aż tak bardzo rozwinięty aby ogarnąć cały ogrom zagadnienia związanego z Twoimi pracami. Dlatego też powiem tylko tak, Twoje rękodzieła Kochana i Droga Siostrzyczko są: ładne, przepiękne, cudowne, estetyczne, zachwycające i rewelacyjne :-)
    Co do Twojego warsztatu, to ja ostatnio chyba byłem w Twoim innym warsztacie. Co prawda zamieszczone zdjęcie troszeczkę przypomina ten, w którym ja byłem z tą różnicą, że w tym w którym ja byłem panował harmonijny Chaos i ogólnie rzecz biorąc bałagan artystyczny :-):-):-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Czapy rewelacja och mimo ze ma duzy dom to tak naparwde nie mam miejsca na moje jedno miejsce do tworzenia ;(

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja chce do twego azylu heheheh :D ! No rureczki też rzuciły mi sie w oczy :D czapeczki przesliczne !

    OdpowiedzUsuń
  8. Wesołe czapeczki :D
    Fajny masz azyl, zazdroszczę takiego własnego kąta kreatywnego :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne czapeczki, mi też się podoba bardziej ta zakrzywiona :D A z czego jest zrobiona ta biała część?
    Ma Pani szczęście mieć taki azyl :) Ja od dawna marzę o takim twórczym pokoiku :)) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. Piekne te czapeczki, a "balaganiuku" zazdroszcze, mam nieokielznany balagan w calym domu przez to ze nie mam takiego miejsca :(
    Sliczny blog, bardzo podoba mi sie ten sniezek, ktory sypie sie za kursorem :)))
    Pozdrawiam serdecznie, Renia.

    OdpowiedzUsuń
  12. Przyznaję, że mało zaglądam do Ciebie, w ogóle mniej mnie w sieci i to jest moim usprawiedliwieniem, ale...
    ...co zaglądnę do Ciebie, to szczerze , szczena mi opada.

    Kobieto, skąd w Tobie tyle pomysłów, skąd te zdolne rączki, skąd Ty masz czas na to wszystko?!
    Jestem zachwycona wszystkim, co robisz!!!!!!

    Musiałabym pod każdym postem pisać swoje zachwyty, bo wszystko takie zachwycające, ale pozwolę sobie tutaj wyrazić mój szczery podziw!!!!

    Jesteś bardzo zdolną osobą, BARDZO!!!!

    P.S. Aż strach pytać, co masz za nastrój, gdy bierzesz w łapki wypalarkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Słodkie te czapeczki:)))
    Kącik masz świetny !!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Zamawiam 3 takie czapeczki, proszę. Wyślij mi cenę na priv. Czy mogę zamówić z zamykanym dołem? W sensie, żebym do środka mogła drobnych łakoci dzieciakom nasypać? ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. świetny pomysł z tymi czapami :) są słodziutki!

    OdpowiedzUsuń
  16. Czapeczki są niesamowite. Wprowadziły mnie w bajkowy nastrój świąt.

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...