niedziela, 17 marca 2013

KO KO KO KO- koszyki kurki :)

"Zakurkowałam się :)"

 spróbowałam i mnie wciągnęło....

Na początek zrobiłam koszyki z rączką wg kursiku z sieci- ale naprawdę nie wiem , gdzie go znalazałam :(:( 
Jak tylko mi się przypomni wstawię link.Obiecuję!!!
Następnie spróbowałam zrobić kurkę z wieczkiem:)

Moje dziubki to nie jest filc- tylko gruba okleina, pomalowana na czerwono
Jak tylko czas mi pozwoli- zrobię ich więcej.
Mam nadzieję, że dzieciaczkom się spodobają :)

Ściskam Was serdecznie

FiolQak

15 komentarzy:

  1. są zaje.....fajne :-) baaardzo mi się podobają, dzieci na pewno będą zachwycone:-) pozdrawiam, buźka

    OdpowiedzUsuń
  2. Twoje kurki bardzo mnie zaskoczyły, tak cudnych z papierowej wikliny jeszcze nie widziałam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne koszyczki - kurki, na pewno będą hitem tegorocznej Wielkanocy:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow ale świetne kurki i ten efekt wikliny wyszedł ci świetny:) Super pomysł, ja się za kurki próbuję zabrać, ale weny mi brakuje:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kochana..uważaj...przesyłam Ci trochę mojej weny :) powodzonka

      Usuń
  5. GENIALNE!!!! Niesamowicie mi się podobają!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Przesliczne....żałuję,ze tak nie potrafię i czasu brak na naukę.

    OdpowiedzUsuń
  7. Łał, ale kurki,są śliczne:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ko ko ko ko... :) Piękne kurki. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale ślicznotki, jeszcze takich urodziwych nie widziałam :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Fantastyczne i takie wesołe.

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...