niedziela, 1 grudnia 2013

Ozdoby świąteczne, czyli wyplatanie z papierowej wikliny

Dziękuję!!!
Za tyle dobrych, ciepłych słów.
Jesteście kochane, DZIĘKUJĘ :)
Dziś kilka zdjęć, tego co przygotowuję na te święta 



Buciki robiłam po raz pierwszy.
Oczyma wyobraźni widziałam je i w końcu projekt zrealizowałam


Czapeczki  już robiłam w zeszłym roku, a i w tym nie omieszkałam ich nie popełnić,
 bo wydają mi się bardzo oryginalne



Trzymajcie z mnie kciuki, może mi się los odmieni
Na razie nie chce zapeszać
Ściskam

FiolQak- Tamara

20 komentarzy:

  1. Kochana cudeńka na święta zrobiłaś. Osobie z tak wielkim talentem, pasją i ogromnym ciepłym serduszkiem los nie zrobi krzywdy, czasem gorzko doświadcza ale zapewne będzie sprzyjał ( wiem z autopsji). Będzie dobrze a tak na wszelki wypadek trzymam kciuki no i moja rodzinka także. Pozdrawiam gorąco:)))))

    OdpowiedzUsuń
  2. Tamarko zazdroszcze ci tej umiejetnosci-piekne te czapeczki...buciki też ale czapusie to dla mnie nr.1.No i mocno trzymam kciuki.Powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  3. boże jakie piękne-czegoś takiego to jeszcze nie widziałam-niesamowite!!!!
    Ale masz ogromny talent-pozazdrościć-pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. mikołaj zgubiła buty i czapkę!!! Super pomysł i staranne wykonanie;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne te ozdoby! Jesteś bardzo zdolna! Z papierowej wikliny to ja nawet prostego koszyczka nie umiem zrobić, a tu takie śliczności! Podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystko sliczne , tyle czerwoności ,,,

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne bucki i czapka , są idealne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Prześliczne ozdoby,tylko pozazdrościć talentu.Trzymam kciuki,aby i Tobie los zaczął sprzyjać.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniałe, czapeczka jest śliczna, jeszcze ten pompon a buty to mistrzostwo, masz talent, pomysł i sprawne rączki. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Właśnie jestem na etapie kręcenia papieru na wiklinę, a czy możesz zdradzić jaką farbą malujesz wiklinę?

    OdpowiedzUsuń
  11. Twoje prace są zachwycające. Jeszcze nie robiłam ani czapeczki ani bucików ale domyślam się, że nie są najłatwiejsze do zrobienia :) A plecionki z poprzednich postów to mistrzostwo świata ! pozdrawiam i życzę dużo dobrego :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne jak zwykle Tamarko,wiem ,że jesteś pracowitą,zaradna osóbką i na pewno Twoje plany powiodą się,życzę Ci tego z całego serca.Będę z Tobą myślami ;*

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie no....Buty są obłędne :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  15. WOW piękne, bardzo lubię połączenie czerwieni z zielonym, od razu pachnie mi świętami:) życzę wszystkiego najlepszego, a los niech Ci sprzyja!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Hmmm ... Czapeczka mikołaja jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Tamara, piękne te wyplatanki Świąteczne! I czapeczka i bucik są super. Pamiętam jak jako małe dziecko pucowałam kozaki bo tylko do wypastowanych i czystych Mikołaj szóstego grudnia zostawiał słodycze! Wczoraj dostałam od mikołaja sporo gazetek "szydełkowych" i oczywiście łakocie :) Słodko pozdrawiam i ma się rozumieć ściskam kciuki za wszelkie powodzenie:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne wyplatanki, powodzenia życzę.
    Justyna

    OdpowiedzUsuń
  19. Zachwycające te plecione ozdoby !!!!! Jestem pełna uznania dla Twojego talentu !!!

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...